Řekněte „stop“ kouření!

Mnoho z nás se už pokoušelo přestat kouřit a určitě ne jenom jednou, možná i třikrát nebo čtyřikrát. Pokaždé Vás zlomil pohled na někoho, kdo si před Vámi tu cigaretu vychutnával, tak jste si prostě museli zapálit také a opět jste selhali. No, toto je vcelku častý příběh, který se stane každému, kdo chce přestat. Pojďte to ode dneška zkusit znovu a přestat navždy!zapálená cigareta
Ujasněte si důvod, proč chcete přestat
Jako první byste se měli doopravdy zamyslet nad důvodem, který Vás donutil přestat. A je úplně jedno, zda je to kvůli Vaší druhé polovičce, zdravotnímu stavu nebo penězům. Samozřejmě, že čím osobnější důvod, tak tím Vás to nutí více. Ale hlavně byste si měli uvědomit, že to děláte kvůli sobě a svému zdraví, které máte jedno. Pokud si tuto myšlenku nepustíte do své hlavy, tak nikdy nepřestanete.
Jděte na to pomalu
Pokud byste vyhodili celou krabičku cigaret do koše, tak byste sice byli za hrdinu, ale jen tak se chuti na nikotin nezbavíte. A proto je dobrým řešením si zakoupit nikotinové náplasti nebo žvýkačky, které Vaši chuť zmenší a třeba předejdete chuti si zapálit.
Dejte si pozor na spouštěče
Mnoho lidí má ve zvyku si zapálit ke kávě, po obědě nebo při pití alkoholu. Jestli patříte také do této skupiny lidí, tak byste se měli těmto situacím vyhýbat. Samozřejmě, že to nemyslíme tak, abyste se zavřeli doma a nikam nechodili, to vůbec ne. Zkuste si dát po obědě žvýkačku nebo si dojít vyčistit zuby – i tyto maličkosti by Vám mohly pomoct.kouřící muž
Ukliďte
I úklid se s tímto pojí. Vyhoďte všechny popelníky, zapalovače, sirky a cokoliv, co by Vám mohlo chuť na cigáro přivolat. Určitě i obyčejný úklid domácnosti je skvělým způsobem, protože zaměstnáte své ruce a nebude Vám mezi prsty nic chybět. A pokud máte tendenci třeba něco žmoulat v ruce, když nemáte zapáleno, tak si zkuste koupit antistresový míček a mačkejte ho.